fredag 31 maj 2013

Sommarstickat & virkat i bomull

Några bilder av vad som finns i "boden"...


Slätstickade benvärmare i bomull med dubbel kant upptill och spetsband...200 kr
Sålda (kan beställas)


Mönsterstickade benvärmare i bomull med virkad kant och vitt spetsband...200 kr
SÅLDA!


Torgvantar i bomull med vitt spetsband...180 kr
1 par kvar i vitt
SÅLDA!


Uppstickare i bomull med brodyr och sidenband...180 kr
SÅLDA (kan beställas)


Virkade väskor i bomull!
Lite olika utformade men alla fodrade med linnetyg, liten ficka inuti, spets och långt axelband...250 kr
1 st väska i natur kvar

Det var en liten kik på vad som finns i boden just nu...

Ha det gott!
VÄSKORNA SÅLDA!

2 kommentarer:

  1. Really beautiful

    Fine weekend

    SvaraRadera
  2. JÄttefina saker! Och bomull är så härligt på sommaren, men det är så svårt att sticka i tycker jag!!!
    Själv har jag virkat lite nya disktrasor av bomulls-slattar jag hade. De gillar jag... har du gjort disktrasor? De är suveräna!

    Kram kram på dig vännen! Ska försöka göra klart butiken och sen när jag öppnar vill jag ha besök av dig!

    *kram*
    Linnea

    SvaraRadera